Hľadať produkt:

Často kladené otázky

Na stránke Často kladené otázky môžete nájsť odpovede na najčastejšie otázky.

Akým spôsobom si nájdem produkt, ktorý chcem?

Aby sme vám uľahčili hľadanie produktov, vytvorili sme množstvo rozdielnych možností, ako filtrovať alebo vyhľadávať produkty. V hornej ponuke si môžete vybrať kategóriu a potom bližšie špecifikovať, aký typ produktu hľadáte. Máte tiež možnosť ďalšieho filtrovania, napr. Aktivita a/alebo Farba. 

Ak presne viete, čo potrebujete, môžete použiť aj naše vyhľadávanie, zadať produkt a nájdete všetko týkajúce sa vášho vyhľadávania. 

Keď nájdete, čo ste hľadali, kliknite na Pridať do košíka a pokračujte v nákupe alebo postupujte podľa pokynov uvedených na obrazovke na vyplnenie informácií týkajúcich sa platby a doručenia.

Potrebujem mať svoj účet?

Nie, ak chcete nakupovať na stránke Fjällräven, nepotrebujete mať účet.

Vytvorenie účtu vám však umožní objednávanie bez nutnosti vyplnenia osobných údajov zakaždým, keď budete u nás nakupovať. Budete si tiež môcť prezerať históriu objednávok a sledovať vaše aktuálne objednávky.

Máte na stránke veľkostnú tabuľku?

Áno, nechceme vám poslať nič, čo vám nebude dobré.

Pozrite si veľkostnú tabuľku, ktorú nájdete tu a aj na stránke s veľkosťami produktu – nájdete tam všetky informácie potrebné na to, aby vám bol náš produkt dobrý a aby ste vyzerali skvele.

Môžete mi poskytnúť viac informácií o vašich produktoch?

O každom z našich produktov sa snažíme zverejňovať čo najviac užitočných informácií, aby sme vám pomohli kúpiť si produkty, ktoré vám budú najviac vyhovovať.

Stránka každého produktu obsahuje informácie o veľkostiach, krátky aj rozsiahly popis, informácie o materiáli, obrázky a aj video o produkte a súvisiace videá, napr. videá týkajúce sa materiálu. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte a skontaktujte sa s oddelením služieb zákazníkom a my urobíme všetko na to, aby sme vaše otázky zodpovedali čo najrýchlejšie a najpresnejšie.

Práve som zadal objednávku. Môžem ju zrušiť alebo zmeniť?

Po potvrdení objednávky momentálne nie je možné objednávku pred odoslaním zmeniť.

Môžete zrušiť vašu objednávku, ale musíte to urobiť rýchlo. Ihneď zavolajte na oddelenie služieb zákazníkom, kde urobia všetko na to, aby vašu požiadavku splnili.

Nemôžeme vám však sľúbiť, že sa nám podarí zrušiť vašu objednávku, ak ste už dostali e-mailom potvrdenie o tom, že sme vašu objednávku odoslali.

Ak chcete získať viac informácií o zrušení vašej objednávky, pozrite si naše Zásady vrátenia produktov. Ak sme vám už vašu objednávku odoslali, budete nám ju musieť vrátiť.

Ako môžem zmeniť svoju adresu?

Ak už máte účet, vaše podrobnosti môžete zmeniť prihlásením sa do Môj účet. Stačí si vybrať položku Zmeniť adresu.

Videl som na niečo reklamu, ale nemôžem to nájsť na stránke

Stačí napísať názov položky do vyhľadávacieho okna alebo prejsť do špecifickej kategórie navrchu domovskej stránky. Týmto spôsobom sa dostanete priamo k správnemu produktu.

Ak ho nemôžete nájsť alebo ak si nie ste úplne istí, čo hľadáte, skontaktujte sa, prosím, s oddelením služieb zákazníkom s čo najväčším množstvom informácií a my sa pokúsime tento produkt nájsť.

Nedostávam novinky

Ak nedostávate naše pravidelné novinky, môžete prichádzať o horúce správy z našej dielne. Najčastejším dôvodom je, že váš e-mailový program označuje e-maily prijaté od nás ako vyradenú poštu a posiela ich do priečinka spam. Ak chcete, aby sa to nedialo, pridajte si e-mailovú adresu newsletter@fjallraven.com do vášho adresára, potom by ste mali e-maily dostávať v poriadku. Ak ste skontrolovali uvedené a novinky stále nedostávate, uistite sa, že ste pri zadávaní zadali správnu e-mailovú adresu. Prihláste sa do Môj účet alebo sa skontaktujte s oddelením služieb zákazníkom a my urobíme všetko na to, aby sme tento problém vyriešili.

Mám všeobecné problémy s prístupom na vašu webovú stránku a s nákupom

Ak máte všeobecné problémy, odporúčame vám, aby ste sa uistili, že máte tie najnovšie aktualizácie a záplaty pre váš operačný systém.

Ak máte stále problémy pri používaní našej stránky, skontaktujte sa s naším oddelením služieb zákazníkom, kde vám radi pomôžeme.

Aby ste nám pomohli pozrieť sa na problém, pokúste sa poskytnúť nám čo najviac z nasledujúcich informácií:

• váš operačný systém (napr. Windows XP, Mac OS 10.0),
• internetový prehliadač (Internet Explorer 7, Google Chrome),
• na akú URL sa snažíte prejsť (napr. http://www.google.com),
• kedy sa problém vyskytol,
• skopírujte a prilepte chybovú správu, ktorá sa zobrazí na vašej obrazovke, do e-mailu.

Nedajú sa mi prehrávať videá

Ak sa vám nedajú prehrávať naše videá, uistite sa, že v počítači máte nainštalovaný Adobe Flash Player 9 alebo jeho vyššiu verziu. Ak ho nemáte, stačí kliknúť sem (http://get.adobe.com/flashplayer) a nainštalovať ho podľa pokynov. Ak máte problémy aj po nainštalovaní verzie 9, skontaktujte sa s naším oddelením služieb zákazníkom.

Mám problémy s nákupným košíkom

Ak sa položky z vašej nákupnej tašky strácajú, môže to byť spôsobené tým, že vo vašom internetovom prehliadači používate tlačidlo Späť namiesto používania Pokračovať v nákupe v ... odkazoch na stránke nákupného košíka.

Ak vaše problémy pretrvávajú, pokúste sa vo vašom počítači zmazať súbory cookies. Vo väčšine prípadov je treba v internetovom prehliadači zvoliť kartu Nástroje na vymazanie údajov. 

Nemôžem sa prihlásiť do môjho účtu

Ak chcete na našej stránke nakupovať alebo mať prístup k svojmu účtu, je potrebné, aby ste sa prihlásili. Ak si neviete spomenúť na svoje heslo, napíšte do okna Zabudol som heslo na prihlasovacej stránke e-mailovú adresu a my vám pošleme pripomienku s vaším heslom.

Vaše heslo, hlavnú e-mailovú adresu a akékoľvek iné podrobnosti môžete kedykoľvek zmeniť prihlásením sa do Môj účet.

Ak máte stále problémy s prihlasovaním alebo máte akékoľvek iné otázky, skontaktujte sa s oddelením služieb zákazníkom.

Moja platba bola zamietnutá

Platbu možno zamietnuť z viacerých dôvodov. Skontrolujte podrobnosti vášho účtu Fjällräven, aby ste sa uistili, že informácie o karte ako napr. typ karty, dátum platnosti, meno a adresa sú rovnaké ako na karte, ktorá je zaregistrovaná.

Ak problém pretrváva, zadajte údaje o inej karte

Skontaktujte sa s oddelením služieb zákazníkom, ak problém pretrváva. Pokúsia sa vám poskytnúť viac informácií.

Videl som tovar, ktorý asi už nie je na sklade

Niektoré z našich najžiadanejších produktov sa vypredajú veľmi rýchlo, preto sa s ich nákupom treba poponáhľať. Niektoré z našich produktov sú však trvale v ponuke a často ich dopĺňame. Sledujte náš internetový obchod alebo si pozrite vyhľadávač obchodov a skontaktujte sa s obchodom vo vašom okolí.

Je možné vrátiť tovar kúpený na internete v kamenných obchodoch Fjällräven?

Tovar kúpený na internete momentálne nemožno vrátiť v kamennom obchode. Viac informácii nájdete v časti Zásady vrátenia produktov, prípadne zatelefonujte na naše oddelenie služieb zákazníkom. 

Ako vyčistím svoj produkt Kånken?

Ruksak Kånken by ste nemali prať v automatickej práčke, pretože by sa tým zničila vodeodolnosť materiálu Vinylon F. Namiesto toho operte svor ruksak Kånken s vlažnou vodou a jemnou kefou.

Môžem navoskovať svoj produkt Kånken?

Nie, pretože produkt Kånken nie je vyrobený z materiálu G-1000, ale z Vinylon F, a preto sa to neodporúča.

Budú farby na mojom produkte Kånken na začiatku púšťať?

Môže sa vyskytnúť nejaké prebytočné farbivo. Aby ste predišli púšťaniu farieb, odporúčame, aby ste pred použitím opláchli ruksak vo vlažnej vode. Dávajte pozor, keď ho nosíte so svetlým oblečením.

Aby ste obdržali svoju zásielku pred Vianocami, objednajte v rámci: 2015-12-17T15:00 Predĺžené obdobie vrátenia vianočných objednávok do 15. januára 2016 pre objednávky uskutočnené od 20. novembra do 31. decembra 2015